Golf skal være for alle

Derfor har vi skabt Ry Golf. Stedet, hvor vi sammen finder ro i naturen, spillet og fællesskabet.

Når du træder ind på banerne, bliver du mødt af store vidder, brede fairways og højt til himlen. Her kan du gå i et med naturens ro og spillets præcision, imens du hører lærken synge på toppen af Ry. Og så vil du mærke, at naturens kræfter spiller med, når du bevæger dig rundt på banerne.

Her vil du opleve en mentalsport, der kræver hjerte og hjerne på rette sted. For hos os er du en del af et større fællesskab af nysgerrige nybegyndere, garvede golfspillere og frivillige ildsjæle. Det er fællesskabet, der muliggør liv på banerne og gør sammenholdet helt specielt.

Hos os er golf mere end blot traditioner og ritualer. Vi vil forme en ny golftradition på tværs af generationer, hvor vi giver børn og unge mulighed for at spire på et mesterskabsfundament: En golfbane, der er skabt fra bunden på golfspillets præmisser.

Vi skaber et udfordrende miljø til de spirende juniorspillere, et frirum for fritidsgolfspilleren og et unikt spil for de garvede, professionelle spillere.

Vi er stedet, hvor generationer mødes, og nye golftraditioner fødes.

Klubhus & Restaurant

Vil du gerne finde ud af, om golf skal være din næste passion, inden du binder dig til et årligt medlemskab? Vil du gerne finde ud af, om golf skal være din næste passion, inden du binder dig til et årligt medlemskab?Vil du gerne finde ud af, om golf skal være din næste passion, inden du binder dig til et årligt

medlemskab?Vil du gerne finde ud af, om golf skal være din næste passion, inden du binder dig til et årligt medlemskab?

Daglige ledelse

Bestyrelse